Prolog


                             

Zwykłam do normalnego życia, zwykli przyjaciele, rodzina. Ale czy ona jest taka doskonała. Należymy do jednych z najbogatszych rodzin w USA. Wszyscy mówią: Kate ale ty masz fajnie, ale ja tak nie uważam. Moi rodzice się mną nie przejmują, ojciec codziennie wraca późno, a pomiędzy nim, a moją matką wybucha kolejna kłótnia o zdradę. Jedyne moje marzenie to przeżyć coś, co da mojemu życiu troszkę dreszczyku.
Złapałam za gazetę, która jak co dzień ukazywała jakieś, pozornie nudne dla nas nastolatków, informacje o kraju.

Słynna grupa przestępcza znów daję się we znaki.
Znana grupa Unbeaten, znów obrabowała jeden z banków USA. Policji nadal nie dało się zatrzymać tej grupy. Ścigana jest ona listem gończym. W razie spotkanie owej grupy prosimy skontaktować się z wydziałem policji USA, oraz zachować ostrożność, są oni bardzo niebezpieczni.

A oni znów o nich, tyle już o nich było artykułów, a nikt ich nie znalazł. Odłożyłam gazetę na miejsce i wróciłam do konsumowania mojego śniadania, oraz kolejnego nudnego dnia według Kate Fox. 

3 komentarze:

  1. Świetnie się zapowiada;* Czekam na 1 rozdział ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej !! Coś totalnie z innej beczki. Czuję, że zapowiada się świetny kryminał, ale kocham blogi o tej tematyce i jeszcze twojego autorstwa, i znowu kolejna historia, w której się zakocham. Prolog jest zaczepisany, naprawdę, jeden z najlepszych jakie czytałam. Pozostaje mi tylko czekać na 1 rozdział, który mam nadzieję pojawi się szybko :D Informuj o nowych notkach.

    OdpowiedzUsuń